педагогічний стаж 34 роки, вища категорія, "учитель-методист", "Відмінник освіти", призер обласного етапу конкурсу "Учитель року – 2002". У 2019 році успішно пройшла СЕРТИФІКАЦІЮ.
Працює за проблемою: «Формування здорового способу життя на засадах духовно-моральних цінностей». Проблему реалізує за допомогою:
- організація і участь семінару-практикуму «Майстер-клас» «Основы православной культуры в современной школе» 2010р.
- виступи на м/о вчителів початкових класів «Духовна культура – це наше здоров’я і наше життя»
- школа передового педагогічного досвіду (розробка рекомендацій для батьків «10 продуктов, что делают умнее ребёнка»)
- участь у шкільній методичній раді «Інноваційні технології»
Технологія «Карусель», «Мікрофон»
- друкування буклетів «Філософія здоров’я і мудрості», «Рассказы по христианской этике»
- розробка уроків християнської етики.
голова циклової комісії, вища категорія, "учитель-методист".
Проблема, яку реалізує вчитель, «Інтегрований урок як один з форм навчання у креативному просторі».
Одним з найкращих уроків Бєляєвої А.О. є нестандартний урок з інтегрованою основою, який спрямований на творчий пошук, всебічний розвиток особистості кожного школяра зокрема. Результатом її уроків є: системність знань; уміння учнів стають узагальненими, сприяючи комплексному застосуванню знань; посилюється світоглядна направленість пізнавальних інтересів учнів; більш ефективно формуються переконання, досягається всебічний розвиток особистості; оптимізується педагогічна діяльність.
Широко впроваджує технологію інтегрованих уроків: спілкування, коментарі, доповнення, опанування, рецензування.
вища категорія, "старший учитель"
Працює над темою: «Вплив книги і читання на духовно-моральний, інтелектуальний, творчий розвиток школярів». Допомогти дитині поринути у світ прекрасного через літературні твори – одне з головних її завдань. Для досягнення цієї мети виконує завдання: вироблення у школярів умінь працювати з текстами; розвиток зв’язного мовлення; розвиток творчої діяльності учня; введення дітей у світ морально-етичних цінностей через художні образи літературних творів.
Постійно використовує на уроках читання прийоми: «Передбачення», «Короване читання з передбаченням», «Порушена послідовність», «Читання з позначками», «Гранування» і т.п.
вчитель початкових класів, вичтель англійської мови
вихователь ГПД, асистент вчителя
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.